مهاجمان ما Ú†Ù‡ توپ هایی را Ú¯Ù„ نکردن !

مهاجمان ما چه توپ هایی را گل نکردن !




 

 


مهاجمان ما چه توپ هایی را گل نکردن !


تاریخ : سه شنبه ،
30 فروردین 1390

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: متأسفانه مهاجمان من در بازي امشب راحت‌ترين توپ‌ها را تبديل به گل نکردند و اين موضوع شکست استقلال را رقم زد.


پرويز مظلومي پس از شکست 2 بر يک تيمش مقابل پاختاکور ازبکستان در خصوص اين مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فقط به دنبال 3 امتياز بازي بوديم ولي نتوانستيم از اين فرصت استفاده کرده و به هدفمان برسيم.
وي افزود: نيمه اول کاملاً در اختيار ما بود و اگر برهاني دقت مي‌کرد مي‌توانستيم 3 امتياز بازي را بگيريم. به تيم حريف تبريک مي‌گويم، آنها نتيجه را از آن خود کردند؛ اما ما هم براي پيروزي به ميدان آمده بوديم.
سرمربي تيم فوتبال استقلال با اشاره به اخراج حنيف عمران‌زاده گفت:‌ بازيکني که توپ را وارد دروازه ما کرد يار مستقيم عمران‌زاده بود ولي ما فرصتي براي تعويض نداشتيم و هنگامي که ضربه زده شد توپ درون دروازه ما جاي گرفت و نتوانستم در اين فاصله بازيکني را به زمين بفرستم.
وي تأکيد کرد: در اين مسابقه اصلاً به دنبال مساوي نبودم ولي دو بازي ديگر باقي مانده و اين دو مسابقه 6 امتياز دارد. مسلماً تيمي که بتواند از مجموع بازي‌هايش 10 امتياز بگيرد صعود خواهد کرد. امشب بازي النصر و السد را تماشا مي‌کنم و حالا هم ما و هم تيم پاختاکور بايد منتظر نتيجه آن بازي باشيم.
سرمربي تيم فوتبال استقلال که از عملکرد مهاجمان تيمش ناراضي بود، گفت: معتقدم مهاجمان ما راحت‌ترين توپ‌ها را تبديل به گل نکردند و فرهاد مجيدي که شانس بازي‌اش 50 درصد بود در ترکيب قرار گرفت البته از کيفيت بازي هوار راضي هستم ولي در کل فکر مي‌کنم مهاجمان استقلال در بازي تهران مقابل پاختاکور بهتر ظاهر شدند.
وي در پاسخ به اين سؤال که چرا از مبعلي در ترکيب تيمش استفاده نکرد گفت:‌از بين جباري و مبعلي يک نفر را بايد به کار مي‌گرفتم که دراين بين جباري بازي کرد و از عملکرد او راضي هستم.
سرمربي تيم فوتبال استقلال در پايان ضمن تعريف و تمجيد از دروازه‌بان تيم حريف گفت: او براي اولين‌بار در ترکيب اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا بازي کرد و فکر نمي‌کردم اينگونه فوق‌العاده ظاهر شود.



کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل